برگزاری مسابقات قرآن دانش آموزی در استان همدان 

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: چهل و یکمین مسابقات قرآن با حضور دو هزار دانش آموز در مرحله استانی در حال رقابت با یکدیگر هستند.

قمری افزود: تاکنون مرحله مقدماتی مسابقات قرآن دانش آموزی استان در حال برگزاری است.

او با بیان اینکه در مسابقات قرآن دانش آموزی در مدارس ۹۹ هزار نفر ثبت نام کرده بودند که ۴۰ هزار نفر در مرحله شهرستانی با یکدیگر به رقابت پرداختند، تاکید کرد: اکنون ۲ هزار نفر در مرحله استانی در حال رقابت با یکدیگر هستند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: مسابقات در ۱۵ رشته حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ و ۲۰ جزء، حفظ کل و جزء سی، گفتمان مهدوی، مداحی، نهج البلاغه، تفسیر صحیفه سجادیه، قرائت قرآن، انشا نماز، احکام عملی، اذان و دعاخوانی برای دختران و پسران در دو مرحله مجازی و حضوری در حال اجرا است.

قمری از برگزاری هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت فرهنگیان خبر داد و گفت: در مسابقات فرهنگیان در مناطق ۲۰۰ نفر شرکت کرده بودند که ۱۲۲نفر از این افراد به مرحله استانی راه یافته‌اند.

او گفت: مسابقات در رشته‌های نهج‌البلاغه، روش تدریس احکام، حفظ کل و قرائت در حال برگزاری است. در رشته حفظ ۲۲ نفر، رشته نهج البلاغه ۳۸ نفر، روش تدریس احکام ۳۴ نفر و قرائت قرآن ۲۸ نفر در مسابقات شرکت کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.